Her türlü kurumsal etkinlik ihtiyacını müşteri beklentileri doğrultusunda gerçekleştirirken stratejik planlamanın yanı sıra yaratıcılığı da ön plana çıkaran Heaven Event Management, tüm süreçleri planlar, projelendirir ve yönetir. Konsept geliştirme, mekan seçimi, konaklama seçenekleri, ulaşım, konuşmacılar, sahne dizaynı, dekorasyon, teknik ekipman, ses ve ışık sistemleri ve ihtiyaç duyduğunuz her konuda alternatif öneriler sunarak omuzlarınızdaki yükü üstleniyor, başarılı bir organizasyon gerçekleştirirken, rekabetçi fiyatlarımızla bütçe hedeflerinize sadık kalmanızı da sağlıyoruz.
- Açılış Ödül ve Temel Atma Törenleri
- Bayi Toplantıları ve Gezileri
- Eğitim Aktiviteleri
- Kick Off ve Dönem Toplantıları
- Kongre ve Konferanslar
- Lansman ve Basın Toplantıları
- Roadshow
- Sempozyum ve Seminerler